קבל תמיכה מהשורה הראשונה
זה עובד כצוות המורחב שלך
שלוש רמות של תמיכה 24/7/365
בחר את רמת התמיכה שאתה צריך כדי להישאר ממוקד במה שאתה עושה הכי טוב.
תמיכה סטנדרטית
תוסף תמיכה מתקדם
תוסף תמיכה פרימיום
תכונות של תמיכה מתקדמת ופרימיום
תמיכה בעדיפות
עדיפות 24/7/365 בצ'אט חי ותמיכה בכרטיסים מהמהנדסים הבכירים שלנו, עם SLA משופרים.
פתרון בעיות של תוסף/ערכת נושא
מהנדסי התמיכה שלנו יעזרו לך לפתור שגיאות והתנגשויות עם תוספים וערכות נושא.
ביצועים/אופטימיזציה של DB
תיקוני אופטימיזציה לפי דרישה כדי להבטיח שהאפליקציה שלך מתפקדת היטב.
חקירת שגיאת שרת
אנו נשתף פעולה עם הצוות שלך לחקירה מעמיקה יותר של שגיאות שרת נפוצות (500, 502, 503 וכו').
ניטור יזום
אם השרת או הערימה שלך מושבתים, אנו נעבור מעבר לשליחת התראה ונתחיל לחקור באופן יזום.
התאמה אישית
התאמה אישית של המחסנית/שרת שלך, למשל. פריסת חבילות נוספות, תצורות ספציפיות וכו'.
מנהל חשבונות ייעודי
איש הקשר הראשי שלך ב-Cloudways כאן כדי לעזור ולהדריך אותך, כל מה שתרצה להשיג.
ערוץ סלאק פרטי
ערוץ Slack פרטי 24/7/365 מחבר את הצוות שלך ישירות למהנדסי התמיכה הבכירים שלנו. אנו שותפים לצוות שלך כדי לעזור לך לצמוח.
PREMIUM
PREMIUM
תמיכה טלפונית
התקשר למהנדסי התמיכה הבכירים שלנו בכל עת לתמיכה אישית.
תכונות של תמיכה מתקדמת ופרימיום
סטנדרטי | מתקדם | פרימיום | |
---|---|---|---|
התכונות | |||
24/7/365 צ'אט חי וכרטוס | SLA סטנדרטי | SLA מתקדם | SLA פרימיום |
תמיכה בתשתית | |||
תמיכה בפלטפורמה | |||
תמיכה ביישומים | להנחות | ||
ניטור יזום | Alerts | התראות
+ חקירה יזומה | התראות
+ חקירה יזומה |
תמיכה בהתאמה אישית | |||
24/7/365 ערוץ Slack פרטי ותמיכה טלפונית | |||
תמחור* | חינם | מתחיל מ
$100 לחודש | מתחיל מ
500 דולר לחודש |
פריטים מחוץ לתחום
- שינויים בתוכן/מראה האתר שלך
- שינויים בפונקציונליות של תוספים/ערכות נושא/מודולים
- ניפוי באגים בקוד מותאם אישית
- בעיות אבטחה ברמת האפליקציה
- בדיקת הקוד שלך
- אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
- העברת האתר שלך מ-Cloudways ל
ספק שירות/אירוח אחר - שדרוגים של תוספים/ערכות נושא/מודולים
(אם כי אנו יכולים לעזור בפתרון בעיות) - באופן כללי, כל מה שמרמז על עריכת קוד.
למידע נוסף על תוספות מתקדם ופרימיום, בקר כאן
אם יש לך שאלה כלשהי, אל תהסס לפנות אלינוצרו קשר
הלקוחות שלנו, ההצלחה שלנו
שאלות נפוצות
צור איתנו קשר כדי לבקש תמיכה מתקדמת או פרימיום. התוסף יופעל תוך 24 עד 48 שעות.
תוספות תמיכה אינן זמינות במהלך תקופת הניסיון החינמית שלך. עליך לבחור תוכנית אירוח לפני הוספת תמיכה מתקדמת או פרימיום.
תמיכה מתקדמת או פרימיום הופכת לחלק מתוכנית האירוח שכבר יש לך איתנו. אין חיובים מראש. הדרישה הנוספת היחידה היא התחייבות מינימלית של שישה חודשים.
הפסק לדאוג לגבי טרדות אירוח
ארח אתרים פנומנליים בפלטפורמה מנוהלת שנבנתה עבור סוכנויות דיגיטליות, מפתחים ועסקי מסחר אלקטרוני, כולם מגובה בתמיכה 24/7/365.