קבל תמיכה מהשורה הראשונה
זה עובד כצוות המורחב שלך

אנו נהפוך את דאגות אירוח האינטרנט שלך לשקט נפשי מוחלט.

שלוש רמות של תמיכה 24/7/365

בחר את רמת התמיכה שאתה צריך כדי להישאר ממוקד במה שאתה עושה הכי טוב.

תמיכה סטנדרטית

עבור רוב לקוחות Cloudways, תמיכה סטנדרטית היא די והותר. זה בחינם וכולל גישה 24/7/365 להנחיית צ'אט חי דרך כל פעולה בפלטפורמת Cloudways. כל בקשה מנותבת לחבר צוות תמיכה מיומן במיוחד.

תוסף תמיכה מתקדם

אם גדלת מעבר ליחסי תמיכה רגילים, תמיכה מתקדמת היא התשובה. תוסף זה מזרז את זמני התגובה ופותח מגוון רחב יותר של מומחיות של Cloudways. אתה מקבל תשובות מומחים, פתרון תקלות יישומים מעמיק יותר, תמיכה בהתאמה אישית וניטור יזום וכו'.

תוסף תמיכה פרימיום

אם העסק שלך מפעיל אתרים קריטיים למשימה שבהם כל דקה חשובה, אז התוסף הזה מציע שותפות קרובה עוד יותר עם Cloudways. קבל את כל התמיכה המתקדמת עם זמני תגובה מהירים עוד יותר, מנהל חשבונות ייעודי, ערוץ Slack פרטי ותמיכה טלפונית ישירה.

תכונות של תמיכה מתקדמת ופרימיום

הפוך אותנו לצוות המורחב שלך לשקט נפשי גדול יותר.

תמיכה בעדיפות

עדיפות 24/7/365 בצ'אט חי ותמיכה בכרטיסים מהמהנדסים הבכירים שלנו, עם SLA משופרים.

פתרון בעיות של תוסף/ערכת נושא

מהנדסי התמיכה שלנו יעזרו לך לפתור שגיאות והתנגשויות עם תוספים וערכות נושא.

ביצועים/אופטימיזציה של DB

תיקוני אופטימיזציה לפי דרישה כדי להבטיח שהאפליקציה שלך מתפקדת היטב.

חקירת שגיאת שרת

אנו נשתף פעולה עם הצוות שלך לחקירה מעמיקה יותר של שגיאות שרת נפוצות (500, 502, 503 וכו').

ניטור יזום

אם השרת או הערימה שלך מושבתים, אנו נעבור מעבר לשליחת התראה ונתחיל לחקור באופן יזום.

התאמה אישית

התאמה אישית של המחסנית/שרת שלך, למשל. פריסת חבילות נוספות, תצורות ספציפיות וכו'.

מנהל חשבונות ייעודי

איש הקשר הראשי שלך ב-Cloudways כאן כדי לעזור ולהדריך אותך, כל מה שתרצה להשיג.

ערוץ סלאק פרטי

ערוץ Slack פרטי 24/7/365 מחבר את הצוות שלך ישירות למהנדסי התמיכה הבכירים שלנו. אנו שותפים לצוות שלך כדי לעזור לך לצמוח.

PREMIUM

PREMIUM

תמיכה טלפונית

התקשר למהנדסי התמיכה הבכירים שלנו בכל עת לתמיכה אישית.

תכונות של תמיכה מתקדמת ופרימיום

הפוך אותנו לצוות המורחב שלך לשקט נפשי גדול יותר.
סטנדרטי
מתקדם
פרימיום
התכונות
24/7/365 צ'אט חי וכרטוס
SLA סטנדרטי
SLA מתקדם
SLA פרימיום
תמיכה בתשתית
תמיכה בפלטפורמה
תמיכה ביישומים
להנחות
ניטור יזום
Alerts
התראות + חקירה יזומה
התראות + חקירה יזומה
תמיכה בהתאמה אישית
24/7/365 ערוץ Slack פרטי ותמיכה טלפונית
תמחור*
חינם
מתחיל מ $100 לחודש
מתחיל מ 500 דולר לחודש

פריטים מחוץ לתחום

לא משנה באיזו תוכנית תמיכה אתה נמצא, יש בעיות/תרחישים שהם מחוץ לתחום התמיכה שלנו. להלן מספר פריטים שאינם בגדר התמיכה של Cloudways:
  • שינויים בתוכן/מראה האתר שלך
  • שינויים בפונקציונליות של תוספים/ערכות נושא/מודולים
  • ניפוי באגים בקוד מותאם אישית
  • בעיות אבטחה ברמת האפליקציה
  • בדיקת הקוד שלך
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
  • העברת האתר שלך מ-Cloudways לספק שירות/אירוח אחר
  • שדרוגים של תוספים/ערכות נושא/מודולים(אם כי אנו יכולים לעזור בפתרון בעיות)
  • באופן כללי, כל מה שמרמז על עריכת קוד.

למידע נוסף על תוספות מתקדם ופרימיום, בקר כאן
אם יש לך שאלה כלשהי, אל תהסס לפנות אלינוצרו קשר

הלקוחות שלנו, ההצלחה שלנו

שאלות נפוצות

התוספות מתקדם ותמיכה פרימיום חלות ברמת החשבון. אם תוסיף תמיכה מתקדמת או פרימיום, היא זמינה בכל השרתים בחשבון שלך.

צור איתנו קשר כדי לבקש תמיכה מתקדמת או פרימיום. התוסף יופעל תוך 24 עד 48 שעות.

תוספות תמיכה אינן זמינות במהלך תקופת הניסיון החינמית שלך. עליך לבחור תוכנית אירוח לפני הוספת תמיכה מתקדמת או פרימיום.

תמיכה מתקדמת או פרימיום הופכת לחלק מתוכנית האירוח שכבר יש לך איתנו. אין חיובים מראש. הדרישה הנוספת היחידה היא התחייבות מינימלית של שישה חודשים.

כן. בכל תוסף תמיכה שתבחר, הסכום המתאים יחויב מדי חודש בחשבונית Cloudways שלך. אין חיובים מראש.
קלאודוויז
Artboard 1
מָהִיר. פָּשׁוּט. אָמִין.

הפסק לדאוג לגבי טרדות אירוח

ארח אתרים פנומנליים בפלטפורמה מנוהלת שנבנתה עבור סוכנויות דיגיטליות, מפתחים ועסקי מסחר אלקטרוני, כולם מגובה בתמיכה 24/7/365.

ניסיון של *3 ימים ללא כרטיס אשראי